joi, 2 iunie 2022

Citate incomode din Cartea Zilei : VIOREL ILIȘOI - VIAȚA LITERARĂ PE BAHLUI, 2022


* ** DORIN SPINEANU:

*Convorbiri literare a devenit un melanj grotesc de analfabeți beți cu inși de o oarecare calitate spirituală.

* Îi admir pe scriitorii ruși, dar aici parcă prea se percutează pe chestia asta slavă.

* Fiecare scriitor are, în absolut, destinul lui, iar în viața literară a târgului ăstuia împuțit nu poți tolera la nesfârșit toate mizeriile unuia sau altuia. Niște ratați...


*** LUCIAN VASILIU

*Nu răspund la calomnii și la problema...spinoasă a limbajului.

* S-ar înțelege că eu am privatizat muzeele literare ieșene înainte de privatizare.

* Ratând sterilitatea (u)morală spineanoidă, reamintesc activitatea mea de condeier, din 1990 până astăzi, deși îmi place să practic modestia de tip creștin.


*** EMIL IORDACHE

* Dar noi nu suntem la judecata de apoi a literaturii, ci suntem în perioada de dinaintea Judecății de Apoi și, dacă ne aducem aminte Apocalipsa, Dumnezeu n-a promis nici fraternitate, nici egalitate, nici libertate, ci a promis dezbinare.

* Trăim într-un moment al dezbinării.

* Critica literară ar trebui să fie reprezentată de profeți care să vadă și să profețească spre înainte. 



.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

  Acasă Editorial Poezie Critică Proză Eseistică Opiniuni Poşta VIDEO FOTO Teatru Traditii Contact Interviu Poezii de Costel Zăgan N-AM CURA...