duminică, 30 octombrie 2022

DAN SOCIU, VINO CU MINE ȘTIU EXACT UNDE MERGEM, 2014

 IN THE MOOD FOR LOVE


la opt fără un sfert mă grăbesc spre casă

în felul acela mizerabil în care ne grăbim seara

să vedem nu știu ce la televizor dar

dar la opt dau pe tvr 1 acolo tu

doar atât prinzi


zâmbesc de fiecare dată

când chinezoaica se sprijină ușor de câteun perete

zâmbești?

cândva mi-ai spus tu nu îi înțelegi oboseala


sărut-o prostule strig

și sar din fotoliu ca la meciuri


dar noi știm că n-o s-o facă

a treia oară l-am văzut în cala azur

îmi strângeai mâinile la fazele slow

și muzica aia care ne buburuzea pielea

și ea cobora să-și cumpere mâncarea ei singuratecă

și el fuma la capătul treptelor

așteptând să se oprească ploaia

și eu gelos pe el

și tu geloasă pe ea

acum stau înțepenit în fotoliu

cu pielea buburuzită toată

și-mi aprind o țigară


cu gesturi studiate

gesturi de hong kong


acolo tu tragi pe tine o pătură

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

  Acasă Editorial Poezie Critică Proză Eseistică Opiniuni Poşta VIDEO FOTO Teatru Traditii Contact Interviu Poezii de Costel Zăgan N-AM CURA...